درباره ماینکرافت

در ماینکرفت، بازیکنان در دنیای سه بعدی تولید شده از نظر رویه و زمینی تقریباً بی‌نهایت را کاوش می‌کنند و ممکن است مواد اولیه، ابزارها و وسایل را کشف یا استخراج کنند که با استفاده از آنها سازه‌های مختلف و متفاوتی بسازند. بسته به حالت بازی، بازیکنان می‌توانند حال بقا که بازیکنان باید منابعی را برای ساختن جهان و حفظ سلامتی خود بدست آورند و یک حالت خلاقانه که بازیکنان منابع و جان نامحدود دارند و می‌توانند پرواز کنند. بازیکنان می‌توانند برای ایجاد مکانیک، آیتم‌ها و دارایی‌ها و گیم پلی بازی را با افزونه‌ها (ماد و ادآن) و برای شکل بلاک و آیتم‌ها و بلاک‌ها از تکسچر پک استفاده کنند.

تاکنون بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌است، تا جایی که چندین جایزه را از آن خود کرده و به عنوان یکی از برترین بازی‌های ویدئویی در تمام دوران‌ها معرفی شده‌است. شبکه‌های اجتماعی، هجوها، اقتباس‌ها، کالاها و کنوانسیون‌های سالانهٔ ماین‌کان (به انگلیسی: MineCon) نقش زیادی در محبوبیت بازی داشتند. همچنین در محیط‌های آموزشی، به ویژه در حوزهٔ سیستم‌های محاسباتی، مورد استفاده قرار گرفته‌است. در سال ۲۰۱۴، موجنگ و مالکیت معنوی ماینکرفت توسط مایکروسافت به مبلغ ۲٫۵ میلیارد دلار خریداری شد. همچنین تعدادی بازی اسپین‌آف مانند ماینکرفت: حالت داستانی، ماینکرفت دانجنز و ماینکرفت ارث و همچنین یک مستند با نام ماینکرفت: داستان موجنگ تولید شده‌است.
برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

Erfan Coder
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هر آنچه درباره مک کرافت بدانید!!
کلیک کنید